2012.

har inte haft tid/ork/lust med denna amunitionssida. nu har jag kommit tillbaka hit och älskat varenda minut fram tills denna morgonen, min första ledig dag. jag längtar hem lite. tillbaka till de tio dagar som jag sov i mina egna vita, fluffiga täcken och kollade på filmer med systrar och föräldrar. känner mig ganska ensam också. vill saker som jag inte vet att eller om jag vill men önskar samtidigt i hemlighet att de händer exakt nununu. jag vet inte. kanske är det för att jag har mens. eller för att jag bara hatar de första dagarna av nya år och att jag först idag fick tid av att reflektera över det. det ligger två maraboukakor över huvudet på mig och jag vet inte om jag ska spara dom eller bara slösa dem på idag. missade ett viktigt samtal för en halvtimma sen också vilket var ganska onödigt.

Kommentarer
Postat av: cillen

asså nej. nu räcker det. DÅLIGT UPPDATERAT!! VI VILL HA MEEEER.

2012-01-23 @ 09:52:48
Postat av: johanna Pettersson

Jag vill ha uppdatering, går in en gång om dagen och det blir lixom dagens besvikelese varje gång, ingen ny uppdatering :( Älskar hur ni skriver!!

2012-01-24 @ 20:17:57
URL: http://alittlebitofnweyork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0