hur man firar sin månadsdag 200 mil ifrån varandra

i mitt förhållande är det bara jag som är töntig nog att vilja fira månadsdagar. kanske beror det på att det är svårt att räkna månader för oss eftersom vårt förhållande pågått så mycket längre än det officiella datumet, 21 augusti. eller så beror det på att när man känner att man vill leva sida vid sida tills man dör så är 4 månader inte så mycket.
i vilket fall som helst så hade vi en liten date med film och godis. och om nio dagar får jag hålla hans hand samtidigt.

Kommentarer
Postat av: josefinee

Ni är typ det sötaste jag vet.

Vad är det för film?

2011-12-23 @ 19:24:39
URL: http://2cool4ablog.blogspot.com
Postat av: Olivia

men gulle. a beautiful mind heter den! bra film.

gillar din blogg forresten... haha

2011-12-26 @ 08:59:34
Postat av: josefinee

jaha! kände inte igen den! den är bra!

haha åh saknar dig! hoppas du hade/har det super i Kingriver!

2012-01-04 @ 23:03:00
URL: http://2cool4ablog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0